UTMANINGAR

Vi hade tänkt såhär:

* Ni komenterar utmaningar i en komentar, eller snackar med oss IRL om utmaningar. Kan vara allt från att rida baklänges till att rida utan sadel, what ever you want!
* Utmaningarna kommer att utföras på våra sommarhästar.

* Om ni komenterar t.ex "galoppera utan händer" så kanske t.ex bara jag och Frida kan utföra det, för att Madde & Märta har för "spralliga" hästar. För vi kommer inte ta några risker, eller chansa. Gör endast dem vi känner att vi kommer kunna klara av.

* Läst? SÄTT IGÅNG ATT KOMENTERA!

// Salaryttarnaaa

Kommentarer
Postat av: Milla..

Verkar inte som om jag får vara med er .. ./

2012-05-21 @ 22:35:58
Postat av: Ebba Amoudruz

Rid ett dressyrpass och hoppa ett litet hinder med sytråd istället för tyglar?

Matcha de fulaste lindorna/benskydden med de fulaste kläderna ni har och fulaste frisyrerna på hästarna som ni kan göra och visa upp "Dagens outfit" på bloggen?



Om jag kommer på några fler så ska jag kommentera :)

2012-05-22 @ 07:04:08
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se/
Postat av: Pelin

Sv t Isabel: Tack! Du och dante med! Hoppas det! <3

2012-05-22 @ 07:49:12
URL: http://mylifeaspelin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Passa er, när nathalie A hade gwen typ stegra och bocka hon as mkt så jag fick lov att rida henne;) Så ta det lugnt i början och se till at hon inte har tanken på det, hon kan stegra riktigt högt;) <3

2012-05-22 @ 08:12:45
URL: http://hastarifokus.devote.se
Postat av: Nathalie

Jag tror inte sorf vill att ni galloperar utan tyglar & sånt eftersom hästarna inte är era..

2012-05-22 @ 14:47:25
URL: http://nattaanderssons.blogg.se/
Postat av: Julia

1. Rid 2 på Ayla, dom lättaste..!

2. Rid med sadel, utan stigbyglar

3. Rid med sadel, barfota, hjälm och bikini!

4. Mocka med en liten lekspade!!

5. Rid i One Piece.

6. Gör jorden runt i bikini!



Lycka till ! :D

2012-05-22 @ 15:52:56
URL: http://juliaronnebrink.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul men ta det lugnt och gör inte allt på alla hästar men jag kom på 3 grejer.

Ni ska sadla men inte spena sadeljorden.
2. Ni ska rida i foppa tåflof bikini
3. ni delar upp er två och två ta gemd längd på hästar, och sen ska ni hoppa på som vanligt fast sätta ihopp något så hästarna sitter typ tillsamans typ vid sadeljorden och rida börja i skritt sen trav och sisst gallop men det gäller at båda hästarna är jämd snabba också

2012-07-01 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0