Traditioner.

Har ni några hästrelaterade traditioner? Det har jag! Speciellt IslandsSM. Varje år brukar jag, mamma, min moster och så brukar jag också ta med mig en kompis åka och kolla på SM för islandshästar. Det om något är en häftig upplevelse. En av mina största drömmar är att få tävla SM för isisar.. Man kan ju alltid drömma, right?


Några bilder från förra årets tävling..











Vilken häst tyckte ni var snyggast? Min personliga favorit den dagen var hästen på näst sista bilden. Otroligt häftig häst, men härligt temprament och ruskit snygg.. Fick dock inga bra bilder på honom. Men skäcken på sista var också fin!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker skäcken :) Dock kan jag ingenting om islandshästar så ska nog inte yttra mig haha!

2012-05-30 @ 20:48:43
URL: http://amandanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0