Stallet idag!

Godmorgon alla läsare! I eftermiddag cyklar jag till stallet, ensam för första gången. För visst det är ganska mysigt att vara där själv ibland, bara du och hästen? Jag tänkte iallafall borsta lite på Musse, och smörja sadeln som jag inte hann i Onsdags. :)

Senare vid halv 5 så är det voltigeträning, jag har faktist ingen aning om vad vi ska göra, men är näst intill säker på att det blir bra! Det är inte säkert att jag hinner blogga senare ikväll så jag gör några tidsinställda utifall att..


Ska ni till stallet idag, eller göra något annat roligt? :)


Sötis!


Kommentarer
Postat av: johanna

svar: åh <3 <3

2012-05-20 @ 11:23:25
URL: http://jjohannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0