Snoopy ♥

Red Snobben idag, gick sådär.
Till en början gick det super bra! Sen blev det bara svettigt, och både jag och Snobben blev trötta. Och då blev det en del tvärnitar, men jag är nöjd ändå! Vi kom över ändå ;)
-
Började iallafall skritta fram i kanske.. 10 minuter? Sedan tog jag tyglarna, gjorde volter och försökte arbeta honom. Han var rätt stel tills jag satte på snodden och kunde börja jobba på riktigt.
Galopperade fram och allt dedär.. Gick super bra! Han är så bäst!
-
Det kändes bra när vi väl kom över. Och idag kom jag ett steg närmare honom, sen så fick jag reda på lite mer om hur jag skulle rida honom. Man måste verkligen rida ända fram till hindrerna och driva, driva, driva!!
Jag är så otroligt glad över att jag får rida & sköta denna ponny.. Han är världens snällaste bästaste! Även om han kan vara lite tjurig/dryg så kommer han alltid att vara bäst i mina ögon! Tack en gång till Matilda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0