Presentation: Matilda

Hej!
-
Mitt namn är Matilda. Jag bor ute i en by som heter Hedåker och det är jag som
äger Snoopy, ponnyn som Isabel rider.
-
Jag brinner för hästar och allt som har med träning av hästar och ryttare att göra,
jag tycker det är superkul att kunna hjälpa andra och att se andra utvecklas.
Själv har jag tränat och tävlat inom både dressyr och hoppning, men främst dressyr.
Jag har haft två egna hästar innan Snoopy som jag tränat upp från grunden och
utvecklats med. Jag har tränat för tränare som Göran Liljestam och Sarah De Wilde.
-
Jag kommer främst att lämna tips här i bloggen. Tips om hur man kan träna upp sin
häst, sin egen ridning och även roliga övningar för att variera sin träning lite mer.
-
Ni får gärna skicka frågor om det är något ni undrar över eller något speciellt tips
som ni vill ha, annars kommer jag komma med lite blandade tips och övningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0