Presentation - Madde Håfberg

Hej! Mitt namn är Madde Håfberg. Jag bor, precis som dom andra i bloggen, i den lilla staden Sala. Jag går i samma klass som Isabel vilket betyder att även jag är 13 år gammal. Från mig kommer ni få höra en hel del om min sköthäst Rovalds Zello. I sommar kommer även jag, Märta och Frida ta hem en hel drös med hästar till Märtas gård så det kommer ni även få höra om!
-
Jag är en sån som inte riktigt kan bestämma mig vad det är jag vill hålla på med. Underåran har jag gått på fotboll, innebandy, dans, kör, gittar innan jag hittade hästarna. Nu när  jag hittat till hästarna är jag säker på att jag intekommer hitta något bättre! I alla fall så länge jag har pluttiiss! Nu vet ni lite mer om mig! Hoppas ni kommer trivas här på salaryttarna!

Kommentarer
Postat av: VILMA

Jättefina bilder!

2012-06-28 @ 21:45:59
URL: http://treridskoleryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0