Presentation - Frida Håkansson

Hej allihopp, Frida heter jag och jag bor i lilla Sala som alla aldra här på bloggen, tråkiga lilla Sala. 13år är jag och när jag har lite tid över från stallet brukar jag vara med mina underbara vänner, gosa&mysa med min katt och hund och fotografera med min Canon EOS 400D eller badar i min pool♥
 
         
 
Gwen: Jag rider ju på SORF och där är det en liten ponny som jag fastnade för sen jag började på ridskolan och jag blev skötare på henne och sen har jag varit det tills nu. Gwen älskar fart och fläckt men hoppning är hon inte såå förtjust i men det går man litar på henne och hon litar på ryttaren.
Första gången man träffar Gwen kan hon uppfattas som en stessad ponny men om man lär känna henne är hon hur gosig somhällst! Men sen är ju hon en B-ponny, så hon är alltså för liten för mig igentligen, men jag har bestämt att sommaren 2012 är sista gången jag rider Gwen, för evigt. Men jag kommer ju såklart fortsätta vara skötare, men inte rida.
 
         
 
Voltigen: Till sist voltigen, vårat lag juniorlag Team Bella som vinnit SMguld på hemmaplan SORF men bästaste hästen Bella. Voltige är verkligen en rolig sport. Och i nuläget vill jag bara bli bättre, alltså vigare, modigare och allmänt duktigare bara. Team Bella♥
 
hela laget!
 
Trackback
RSS 2.0