Outfit.

Såg en söt komentar nyss, om outfits. Tänkte skriva ett litet inlägg om det då! Bryr ni er om det så kallade outfits? Förut gjorde jag det, men nu känner jag att jag kan lägga mina pengar på något viktigare en massa dyra schabrak till små klubbtävlingar, faktist.

Om allt går med Zlatan så blir det en annan sak, då blir det lite viktigare, lite roligare, men jag brukar inte bry mig ett skvatt om jag ska rida ut en skogstur. Visst kan det vara roligt att vara extra fin, men inte alltid..


Bild sen jag kom trea i KM, hoppning men Mirte. Ända gången jag har haft en "outfit", om det nu ens räknas som en?

 

Bryr ni er om outfits? :)

 


Kommentarer
Postat av: ella

Ne, jag skulle baera ha en outfit om jag tävlade regionalt! tror jag!

2012-05-23 @ 06:34:24
Postat av: Emmie - ttjejryttarna

håller med dig, alltså, kan vara roligt då & då att vara fina! men när jag hoppade ridskoleponnys brydde jag mig inte, men när jag nu börjar hoppa med Ludde, så kommer det vara en annan sak. Kan säga ärligt att jag aldrig köpt något till någon häst, joo, borstar, men inget dyrt. Men dem har så mycket fint redan, så känner mig inte tvungen lixom. Men rider jag bara hemma, så bryr jag mig inte alls, skogen/padocken vad som helst. men ska någon fota så kanske man vill vara lite extra fina dåå såklart (:

2012-05-23 @ 13:25:29
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/
Postat av: Sara Brokmark

Hahah ja :)

2012-05-23 @ 19:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0