Ojdå!

Ser ju ut som att jag inte bloggat alls för att bloggen blir så bra updaterad!
-
Först vill jag bara sägas förlåt för att jag bloggade så dåligt igår. Var och spelade fotboll med några stycken och glömde bort er helt! Annars så tänkte jag köra på Dagens Fråga nu.

Vad gillar ni mest?
Riktigt mycket updatering / Lite updatering / Några inlägg per dag?

Själv skulle jag faktiskt säga att det blir lite jobbigt att läsa när man updaterar RIKTIGT mycket. Tycker lagomt är bättre. Kanske högst 7 inlägg per dag. Men nu spelar det ingen roll vad jag tycker, för jag vill veta eran åsikt. Så kommenteraa!




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Några oer dag:) Annars blir det jobbigt som bloggläsare att läsa allt och tilslut så läser man typ inte;)<3

Mår ni bra< då?:)

Kram Alexandra:D<3

2012-05-19 @ 13:58:29
URL: http://hastarifokus.devote.se
Postat av: Jessica Holmqvist

Hellre få intressanta inlägg än få ointressanta!

2012-05-19 @ 14:38:03
URL: http://jhfotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0