Kommer jag klara mig utan dig i sommar?

Min söta lilla skruttfis! Du som ALLTID får mig på bättre tankar.. Vad händer när du inte finns där längre? Vad ska jag göra för att komma på bättre tankar när det inte finns någon som hjälper mig på traven? Så fort jag tänker på dig kommer det inte finnas något där, bara tanken på att det är sex veckor kvar tills jag får träffa dig igen. Jag lovar, jag ska försöka - för din skull! Jag älskar dig något så otroligt, Zello. Kan inte ens beskriva det med ord. Det jag skriver är inte bara några tomma stavelser utan vartenda ord jag skriver kommer rakt från riktigt jag.
-
Vill bara att du ska veta att du kommer vara sjukt saknad under tiden du är borta, finaste skrutten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0