Imorgon..

Imorgon får vi reda på ifall vi får sommarhästar.. Åh, nervös or what?
Ska iallafall fixa allt åt Dante, mocka, göra rent vattenkopp och krubba, borsta och mysa. Sen så har även Pelin och Pernilla frågat om inte jag kan fota dem imorgon när dem ska få galoppera, och vem säger nej till det liksom? Första gången dem ska få galoppera på fyrkanten på sina skötisar.
Det är speciellt liksom, kom ihåg första gången jag fick göra det, haha..
-
Aja, tillbaka till sommarhästarna. Allt skulle bli så sjukt bäst om jag fick Dante/Ayla. Tänk att jag har hela sommaren framför mig med världens bästa ponnysar. Dante och Snobben, min sommar skulle inte kunna bli så mycket bättre då.. ♥

Kommentarer
Postat av: Pelin

Issa det är INTE sllste första gången! :P

2012-05-20 @ 21:54:02
URL: http://mylifeaspelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0