Imorgon - Snobben

Saknar kusen! ♥
Chattar lite med Malva nu, och det är tydligen jätte fint i paddocken! Hoppas det håller i sig tills imorgon så jag kan hoppträna.. Iallafall att det inte regnar.
-
Ska ta med och testa ett marinblått schabrak på honom. Och om det passar så hoppar jag med det, en marinblå tröja, svarta ridbyxor och stövlar. Annars tar jag bara det som sitter på :)

Påtal om ridpasset så är mina "mål" imorgon att jag ska RIDA ända fram till hindrerna.
Och att jag ska ta bättre vägar. Har inte så stora mål dock, för man blir alltid lika besviken när man inte når dem. Så det är väl ungefär det..
Tre utav ridvägarna Matilda skickade till mig ↑

Kramgoaste ponnyn i hela världen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0