Idag och imorgon..

Idag ska jag och mina fina vänner till SORF och pyssla med våra skötisar. Och jag och Märta ska rida :)
Åker dit runt 12 nångång, möter vännerna, tar in Dante och sådär. Sedan så byter jag schabrak på Dante eftersom jag ska rida idag honom idag *happy face*
-
Sen imorgon så ska jag och mamma åka ut och kolla på ett stall. Vill hålla tyst nu om vad som ev. kommer att hända.
Är absolut inget bestämt och jag vet faktiskt inte om det kommer att gå eller inte. Det får jag veta på måndag. Jag har dock en plan B ifall "detta" skulle skita sig.

Mysko inlägg, men som sagt. Vill hålla allt hemligt än så länge. Aja, pussar & kramar! :)
Tidsinställda kommer upp under dagen, bara för er läsisar! Fortsätt komentera så som ni gör så kommer vi fortsätta att updatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0