Gwen idag

Idag innan jag red Gulliver rycktade jag Gwen en snabbis och stog även och myste lite med henne men det var en till sak som hände..
-
Efter jag ridit gick jag först på toa sen ner i stallet och när man kommer ner i stallet står först storhästarna i sina boxar sen svänger man och sen lite längre fram står Gwen.
.
Så jag går mot henne, ingen är i stallet utom två tjejer lite längre bort så jag går rakt mot henne och då kollar hon på mig och gnäggar ganska högt sen tar hon ner huvet och slår och krafsar med hoven på box väggen sen tar hon upp huvudet igen och gnäggar.
.
Sen går jag in till henne och hon spetsar öronen och buffar lite på mig sen ger jag henne lite godis och myser lite.
-
Grejen men det här var att det var som om hon kände igen mig och eftersom hon är ridskole häst och jag inte träffar henne hela tiden är det specielt.- !
Gwen min ängel, världens bästa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0