Förberedelser inför CR

Jag är väldigt mycket för förberedelser. Smörjer träns, byter schabrak, fixar och donar.
Imorgon ska jag till Snobben iallafall och sådär. Hoppas på bra väder! Tror vi skulle hoppa studds ifall jag inte hörde helt fel sist vi snackade (?)
-
Sen på fredag så ska jag rida igenom Dante till CR:n också. Byta schabrak, smörja träns etc. Sen brukar han ju vara lagom fin med gräsfläckar på rumpan också. Dock tänker jag inte ens ge mig på att ta bort dem då han ska ut i hagen igen direkt efter våran lektion. Haha, ovärt ju.
-
Hur förbereder ni er inför CR/lokala tävlingar och allt som hör till?
Bjuder på en bild på världens finaste lilla ♥


Kommentarer
Postat av: Ema

Duschar ponnyn, byter schabrak, lägger fram all annan utrustning, smörjer sadel och träns, fixar transporten, rider igenom ponnyn och säger till personalen att inte släppa ut honom. hehe typ :p

2012-05-30 @ 15:01:04
Postat av: Ebba Amoudruz

Heheheh, lite efter men vad är CR? <3

2012-05-30 @ 15:12:03
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0