Dagens ridpass

Hejsan! Idag red jag faktist Gulliver en stor ponny eller liten storhäst vad man nu ska säga.
-
Vi red ute idag och hästarna älskar ju det så alla var ju pigga. Gulliver ville trava hela tiden så jag fick hålla in hela tiden sen när vi väl travade var han okej lite stark men det funkade. Jag har ju brytit fingret så när det kom till galoppen var blev det lite svårare han drog och jag kunde inte hålla emot med en hand eftersom det gör så ont i fingret.
-
Så jag fick vila lite sen skritta och trava lite men jag är hyfsat nöjd ändå men jag ska byta häst nästa torsdag så det inte gör för ont i fingret!
Ingen kunde tyvärr fota mig så ni får en bild på gulliver från SORF's hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0