Dagens ridpass - Snobben

Det gick toppenbra idag, trotts det på tok för varma vädret!
Snobben var lite småseg till en början, men sen kom han igång lite. Jobbade honom i låg form hela passet, med snodden. Kommer att använda snodden till en början, eftersom vi ska börja om på nytt nu och sådär. Tror det blir toppen tillslut!
-
Red inte fullt ut seriöst framåt slutet, pga värmen. Men det gick bra ändå! Red med jätte långa läder förresten, jättesvårt att hitta balansen. Men förhoppningsvis så vänjer jag mig. För OM jag och Snobben ska ut och tävla dressyr nånting i framtiden så måste jag vänja mig.
-
Matilda var våran tränare idag! Hon förklarar jätte bra, och vet verkligen hur man ska rida Snobben.
Hoppas verkligen att jag hittar knapparna på honom snart, så jag kan börja arbeta och rida honom ordentligt.
VÄRLDENS finaste Snobbi bus ♥

Visst passar han bra i rött!? :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ni är så himla fina! :)



Bara att fortsätta nöta på nu eftersom han börjar bygga rätt muskler! :)

2012-05-24 @ 21:35:12
Postat av: Pelin

Ja!! Han passar jätte bra i rött! :D

2012-05-24 @ 21:37:37
URL: http://mylifeaspelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0