Dagens ridpass - Snobben

Det gick rätt okej faktiskt! I början så testade han mig, sprang runt och skuttade, haha.. Tokhäst! Aja, vi kom igång sen iallafall. Och då gick det mycket bättre. Jag har mycket bättre stöd i tyglarna nu än förut, samma sak med skänklarna. Jag håller mycket bättre stöd i stigbyglarna nu än jag gjorde förut.
-
Fick känna på honom lite innan clerrounden idag. Det gick rätt så bra! Det blev ett kråkhopp och ett stopp idag. Båda gångerna var mitt fel. Han kändes fräsch, pigg & glad förövrigt. Riktigt skönt! Roligt att han var så possetiv, skitkul faktiskt!
-
Taggad till 100%, bästahästen! Imorgon blir det dressyr pass på Dante.
Ser ni så fina muskler han börjar få? Kolla bara på bilden till höger!

Dem två första klippen är ifrån när han testade mig lite, vi ska alltså skritta på dem.
Världens bästa Snobbis <'3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Söt lite skitponny det där!

2012-05-31 @ 21:42:40
Postat av: Emma

Ser superfint ut=D

2012-06-01 @ 06:16:34
URL: http://emmismalis.blogg.se/
Postat av: mickis

va fint det såg ut! :)

haha, och han är ju så söt så det går ju inte o bli arg på han! :)

du har utvecklats jättemycket och blivit superduktig isabel! :)

2012-06-01 @ 12:05:47
URL: http://mickishastliv.blogg.se/
Postat av: Sara Brokmark

Är inte han lite smådryg ibland? :)

2012-06-01 @ 21:22:14
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0