Dagen sedan igår!

Somnade igår så kunde ej blogga, hehe!
-
Dagen var helt okej! Jag, Frida och Isabel var ju som sagt. Dagen började emd att vi fotade hästarna i hagen och sedan avslutades dagen med ett skötarmöte och lite skojj ute i stonas hage. Är självklart kvar på bästaste, tre dagar i veckan. Vi är tre stycken på honom nu vilket jag tycker är skönt! Känner inte alls lika mycket press på att jag måste dit då. Kommer bara vara där tre dagar, inget mer!
-
För övrigt blir det inget stall idag.. Det är Torsdag så imorgon åker jag hem till pappa vilket betyder, bara en stalldag.. Trist men sant! Men jag hör av mig under dagen! :)


Jag och LillAkke! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0