Babbel & prat..

Oj, oj, oj.. Frågestunden verkar iallafall uppskattas! Super roligt :)
Matilda förresten har hoppat in i bloggen och kommer att blogga 1-2 gånger i veckan. Ja, ni läste väl inlägget under?
-
När vi ändå snackar om bloggen vill jag VERKLIGEN berömma alla läsare + Märta, som hållt uppe bloggen. Fotar en massa bilder, skriver och allt. Jätte duktig! ♥
Frida vet jag inte alls vart hon är, & Madde kommer tillbaks framåt sommaren. Då vi hämtar våra små ponnys.

Förövrigt så mår jag toppen! Allt är fineline, på lördag är det hopptävling. Både Snobben och Dante ska hoppas, och jag är inte ett dugg nervös. Jag hoppar ju med världens bästa ponnysar so..?
-
Har inte börjat tänkt på outfits och sånt än, konstigt nog. Jag brukar kunna göra det flera veckor innan.. Blir väl förhoppnings vis bara nått enkelt. Vitt schabrak, vita ridbyxor, svart tröja och mina stövlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0