Åh!

I fredags fick jag ett 100% svar från medryttaren, att det går!!! Nästa vecka ska mamma och jag skriva på kontrakt och förmodligen flyttas han på lördag. Vi håller på och kollar att jag kan sluta på SORF så snart som möjligt och börja rida Z på heltid.

Åh, jag är sååå lycklig nu, tro mig, den ponnyn har kapacitet. Han är en Märta-häst.
-
Jag ska även prata med dom andra, för vi vet ju hur vår header ska se ut i sommar med sommarhästarna, men jag vill ha en ny nu, en tillfällig, och då kan jag ta nya bilder på oss och sånt där, låter det bra? :)


 


Kommentarer
Postat av: elin

längtar till Augusti! :D

2012-05-27 @ 21:30:17
Postat av: Alexandra

Men du ska väl inte sluta på voltige??💙

2012-05-29 @ 18:01:05
URL: http://alexandraaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0