10 snabba!

Är jag den ända som blir jättestressad om jag kommer in på en ny blogg och den inte har någon presentation? Vi har ju det, en bit ner, men ändå, ni får 10 snabba om mig bara för att! ;)


* Jag är väldigt kort, så jag kan fortfarande rida shettisar!

* Jag blir jätteirriterad på personer som snackar skit om andras ridning, trots att man ridit längre! (A)

* TeamBella, voltigelaget ska tävla SM & NM i sommar!

* Jag längtar tills vi börjar i högstadiet!!!

* Jag och Madde ska praoa på SORF om några veckor! :)



* Jag gillar Islandshästar mest av alla hästraser.

* Åh, jag tycker Henrik Barry i PA3 är jäättesnygg! (L)

* Jag föredrar hellre pigga och oförutsägbara hästar en sega hästar som går på räls typ.

* Jag älskar att ge mig själv utmaningar inom ridningen.

* Jag brukar aldrig ramla av hästar. Har bara gjort det kanske 7ggr.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Henrik är skit söt <3 :D

2012-05-17 @ 01:48:23
URL: http://youngbloodsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0