Världens bästa..

Handlar ju såklart om världens bästa plutt. Somsagt så var det skötarridning idag och jag red knutten.
Red barbacka och det gick helt okej. Han var lite tjafsig början av passet men det gick över ganska så fort vi tog tyglarna och började trava. Han var riktigt, riktigt seg.
-
Gick över ganska fort det med efter första galoppen och han blev alldeles lagom pigg.
Efter så gick jag, Märta och Frida ut och spelade in frågestundsvideon och sen var det fika.
Helheten av dagen. Den har varit annorlunda, rolig och det har framför allt varit världens bästa avslut innan plutten åker"

Hehehee, nån mer än jag som verkligen inte kan låta bli att titta sig i spegeln när man rider förbi den?


Och jaa.. Jag ser jätteknubbig och alldeles för stor ut men efter sommaren kommer jag vara ännu större så det härva antagligen sista gången jag red honom.. Världens bästa! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie<3

finfint! <3

2012-06-15 @ 08:45:08
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0