Uteritt med bästaste

hej allisammans! Nu är jag hemma fter en ridtur med alla i bloggen, alla bästa alltså
-
Men vi började och göra i ordning dom och så det gick bra. Sen började vi rida iväg till Isabel som har Ayla ganska långt bort så jag gick med gwen ganska mycket och red ibland och bara i skritt då eftersom att det är skritt veckor. Men hon började faktist trava ibland för att hon blev arg på Gus och för att hon ville komma ifatt Musse.
-
Men när vi mötte Isabel hittade vi ett fint ställe att fottas på så vi tog massa bilder sen fortsatte vi till Isabels stall där vi åt tårta!
-
På vägen hem när jag skulle hoppa upp började Gwen trav efter Musse som var några meter fram i värsta traven så jag försökte stanna sen började hon galoppera och drog ner huvet sen fortsatte hon trava och då gled jag av hehe. Och förlåt SORF för att jag travade på skritt veckan men heh.
-
Så jag måste väl också bjuda på tårta nu, men jag har lite bilder så kolla↓ hah Isabel som fottade satt på Ayla medans så det ser ut som versta flygfottot på endel :p PS: Inga bilder är redigerade.. pallade inte!
 
 
Och jag vet att jag är lång så jag vill inte ha några kommentarer om det, vet!
 

Kommentarer
Postat av: Julian

Söta ni är!!

Svar: du är! <3 :D
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-06-27 @ 20:02:10
Postat av: mickis

jag tycker inte att du är för lång.
huvudsaken är att du kan bära upp dig själv och det kan du!
ett jättefint ekipage! :D
var med och tävla alla 4 vetja?
om just veckans ekipage :)
http://drommanderyttare.blogg.se/2012/june/veckans-ekipage.html#comment

superfin blogg och toppen update! :)

2012-06-27 @ 20:49:21
URL: http://drommanderyttare.blogg.se
Postat av: Pelin

Frida du är INTE för lång! :)

2012-06-27 @ 22:16:24
URL: http://Mylifeaspelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0