Ute hos bästaste..

..Snobben SÅKLART! Skrittade ut en vända idag. Mycket mysigt osv, skillnad på honom nu när han inte har ont längre.
Han hade nämligen låsningar i nacken, rumpan och ryggen förut, men nu är han fantastisk! Helt underbar, gick på supersnällt och schysst.
-
Inte så mycket mer att säga om det. Ska iallafall rida ut på lördag igen och då både skritta, trava & galoppera. Ska bli kul. Trevligt att få komma ut lite och inte bara rida runt i paddocken. Inte för att jag har något emot det ;)

Innan ridturen iallafall så mockade jag, tog in honom och fixade honom utomhus. Stackarn är sönderbiten av knott, haha åh.. Pluttis! Sen var han lite solbränd på mulen också, så han fick ta salva. Vilket han försökte ta bort genom att smeta ut det på uppställnings-stolpen. ← Fint ord ellerhur?
-
Märks att han börjat lita på mig mer nu, iallafall nånting har hänt och han är inte alls lika dryg längre. Förut kunde jag inte tränsa honom själv, men nu stoppar han nästan in bettet själv. Det är så otroligt vad tiden går fort.
Han är bäst, och får en alltid att le. Knasbollen ♥


Vem har sagt att man alltid måste ha en snygg outfit?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, jag bryr mig inte typ, bara typ på tävling, hemma ser jag bara till at schabraket ser snyggt ut och at jag inte ser ut som en luffare;) annars bryr jag mig inte, kanske lite mer på träning och sen på allt på tävling men ja:) Jag brukar aldrig bry mig om tröjan matcharmed schabraker eller ej eller så :)

Haha :)

2012-06-07 @ 20:54:21
URL: http://stallbrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0