Underbart!

Idag kommer min saknade vän Milla hit. Hon ska fota & göra mig sällskap när jag rider och pysslar med Ayla idag. Imorgon åker jag bort och är borta fram till söndag kväll sålänge kommer Sofias syster ta hand om Ayla. 
-
Ska iallafall rida ut barbacka idag, endast skrittarbete, INGEN smygtrav som hon la in lite då & då igår. Fokusera att hon går fram för skänkeln och INTE stannar. Kommer faktiskt sakna min lilla tjej medans jag åker bort. Saknar förövrigt Snobben och Dante så mycket att jag avlider. Åh, lille Snobbibus och Danteliboi ♥

Tack för att du alltid försöker göra ditt bästa, min fina tinkertjej.. 

Kommentarer
Postat av: anna

Gud vad fina ni är :)

Kram

2012-07-02 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0