SORF

Först var jag hos Anna Bäckman, skrev kontrakt och sånt där. Det ska verkligen bli jätteroligt att få börja rida Zlatan, tackar, tackar Johanna för jag får den möjligheten, han är verkligen en ponny jag gillar! :)
-
Efter det åkte jag till SORF och var där med några. Hann inte ens säga hej till Musse för han skulle ut.. *SADFACE* Jag som hade ett äppelskrutt till han och allt, haha. Voltigeträningen senare var skoj, först hade vi massa gymkhana saker, Bella var seeeg så vi kom sist, blev arg. Men annars gick det bra. :)

Förlåt för ett konstigt inlägg, men ska skriva mer lite senare..


Beboooo :*


Kommentarer
Postat av: Johanna

ska bli jättekul, tack själv! :) :)

2012-06-17 @ 20:30:36
URL: http://zlatandukat.blogg.se/
Postat av: Emmie - ttjejryttarna

haha, tur bara inge galopp, hade aldrig fått igång henne :p

haha, men var roligt :D

2012-06-17 @ 20:59:17
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0