Snabbt men var tvungen..

Märta : en fin, snäll och helt underbar tjej. Träffade märta genom Frida.. Tror jag, haha. Många minnen från båda pin & pest men även några av dom bästa minnenrna jag har.. Synd bara att jag inte träffade tidigare. ÄlskarDej!
-
Isabel : Hur snäll och go tjej sim helst. Betyder något så hemskt för mig.. Tre år och det är fortfarande " vi" . Allt vi gått igenom har gjort oss oförstörbar! Jagälskardej!
-
Frida : Roligare kompis får man fan leta efter.. Du är såå galen och det ÄLSKAR jag. Vi är så lika du & jag. Btw älskar jag din humor. Skrattar nog aldrig så mycket med nån annan än vad jag gör med dig.. Avensjuk på ditt utseende ;) Älskardej!! Pussisar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0