Senare..

..Åker upp till stallet lite senare idag & rider Ayla. Är så mulet och grått ute nu, och vill inte rida ut i regn så framåt 12 tiden så åker jag upp och börjar mocka och sådär, så rida gör jag väl runt 1 nångång? 
-

Idag forsätter vi att rida i alla tre gångarterna. Hade tänkt att testa en ny ridväg idag, nämligen rida runt en järndamm, men vet inte om det blir nå kul om det regnar? Kanske tar det på måndag istället när tjejorna är med.

Igår när jag och mamma hade insläpp så tog vi in Ayla och Hekla. Ayla ställde jag i gången först, borstade av benen och sedan smörjde jag in henne på hennes exem. Masserade in det typ 5 minuter på varje ben. Sen så ställde jag in henne i boxen, hon måste vara det mysigaste stoet i världen.
-
Hon är bara så glad & possetiv till allting hela tiden. Min fina sommarponni ♥

Denna salva använder jag/SORF till hennes exem. :) 

Kommentarer
Postat av: Jonna - Tanneryttarna

sv: tack för tipsen, jag har aldrig hoppat bank och fick inga som helst instruktioner av ridläraren men jag såg själv på filmen att jag behöver räta upp mig. jag ska tänka på att räta upp mig =)

2012-06-23 @ 10:43:58
URL: http://Tanneryttarna.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0