Resultat - Clerrounden

Snobben: På framridningen så gick det super bra! Han lyssnade jätte bra, och jag kunde öka och minska tempot utan att behöva bråka. Han lyssnade jätte bra somsagt.
På banan så var han mega seg först, vilket ledde till ett stopp på första hindret. Gjorde en volt och drev på och då hoppade han resten av banan utan problem.
-
Han hade en lite dålig dag idag & jag hade en megadålig rid-dag, men det går bättre nästa gång. Det vet jag! :) Är jätte nöjd över hans insatts ändå!

Dante: Han var seg som sirap på framridningen, vet inte vad det var. Jätte tråkigt! Jag som ville ha en taggad/pigg Dantis idag, haha. Aja, hoppade oxern 2 gånger och rätuppståendet en gång. Han var.. seg.
-
Gick in på banan. Och då vaknade han upp lite. Hoppade hela banan utan problem, tog till med spöt en gång lite lätt bakom sadeln för att tagga honom lite.
-
Han hade heller ingen bra dag idag haha.. Skulle nog mycket hellre stå och halv sova nere i stallet. Och det fick han sen också. Gick med honom en stund efter jag hoppat, sen så tog jag in honom i stallet och borstade, kratsade hovar och mös lite. Han är för söt, dendär ponnyn. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0