Regn...

Idag får Ayla stå hela dagen. Ser däremot ut att kunna bli fint framåt eftermiddagen. Så då kanske jag åker upp tar in henne, drar av vatten och rider/går en promenad med henne. Vi får helt enkelt se! Mamma och jag har insläppet ikväll iallafall. Så i vilket fall som helst så får hon sin dagliga rykt och så som vanligt. 
-
Imorgon ska det bli sol! Så då blir det en lång skritt-tur med bästavännerna ♥ Hoppas vi hittar fotograf tills dess. Isånnafall så får jag rota fram nånting snyggt som jag och Ayla kan ha på oss imorgon. Rider inte med sadel dock men kanske att jag använder lindorna med nån tröja eller nått sånt. Kanske rider barbacka med täckesjord och schabrak? 
-
Vi får se helt enkelt. Är det regnigt och slaskigt hos er också? 

Kommentarer
Postat av: Ebba Amoudruz

Det är blött men det regnar inte, det regnade hela dagen igår :/
Shit vad söta ni är du & Aylisen ! <3

Svar: tack! så snäll du är Ebba <3
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-06-26 @ 11:06:30
URL: http://www.ebbaamoudruz.blogg.se
Postat av: Pelin

Jag kan fota! :D om ni vill?

2012-06-26 @ 11:57:30
URL: http://mylifeaspelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0