På Söndag så..

På Söndag ska mamma och jag åka in till Anna Bäckman och skriva kontrakt med Zlatans ägare osv. Det ser jag framemot! Så nästa vecka börjar jag rida, om jag minns rätt? Vi får se vad jag gör, men inget seriöst, ägaren kommer ju vara med också, och innan jag börjar "rida", så vill jag känna honom lite som ni kanske förstår.
-
På tisdag kväll så ska vi försöka ordna så att Gus & Buzzin kommer. Alltså kvällen innan vi rider hem ridkoleponnysarna. Ska bli så hilmarns kul! Jag har verkligen saknat Gus..! Hela den veckan ska Madde vara borta, så jag kommer rida honom, kulikul. Ska nog mest rida runt i skogen och busa i hagen, för jag gissar att hans mage kommer vara ganska så stor haha! ;)





Kommentarer
Postat av: Johanna

japp :) vi kan bestämma vilka dagar du ska ha nästa vecka, på söndag när vi ses :) Ses då!

2012-06-15 @ 23:26:34
URL: http://zlatandukat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0