OjOjOj!

Hemma från Karlstad nu då! Har varit kul, har saknat alla fina här hemma. Med tanke på rubriken så har jag inte vart inne på blogg.se den senaste veckan och ojojoj.. Fattar ingenting! Hehee, ren tur att jag hittade in på "skriv inlägg" . Få se om detta ens lyckas bli publiserat.. Hehe.
-
Hem och vila ut sig. Imorgon är det midsommar och då ska man iväg igen. Hinner ej med Gus då men det gör nog inte honom något att få stå med sina vänner i hagen nån extra dag. Ska förhoppningsvis dit på Måndag om inte Märta har något annat inbokat med honom då. :)
-
På Söndag ska jag med Isabel till Ayla. Fota och beundra hur bra en förstörd häst kan må i rätt miljö.. Det är mina planer tills på Måndag i varje fall. 
 
Jag saknar dig! Ha det RIKTIGT bra! Det förtjänar du verkligen! ♥
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0