Nyss hemkommen fråg en dag på SORF

Hejsan alla där ute! Det har vart en lång dag idag, men kul har det varit. Vid 3 så cyklade jag till Stall Östersala och kollade på när Johanna hade hoppträning med Zlattis. Tyckte det såg bra ut..! Därefter så cyklade jag vidare till SORF. Vi skulle ju vara med på sommarmockningen, men det blev "ändrade" planer, vi faktist om uteboxarna tills SM.
 
Hann inte heja på Musse idag heller, buhu haha.. Aja, imårron blir han ju min i 5,5 veckor så jag har inget att vara ledsen för bwaha.. ;)
 
Vid kl.9 imårgon ska Isabels pappa skjutsa in oss så jag vet inte riktigt vad vi ska göra tills 10 haha.. Aja, ska ju rida Zlatan. Jag tror vi skulle rida till SORF's ridbana och rida runt lite.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pelin

Hej! :)
Nu har vi Dagens blogg på vår blogg, passa på att vara med ;)
http://ponnyybrudarna.blogg.se/2012/june/dagens-blogg-1.html#comment

2012-06-20 @ 09:29:00
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0