Nu är näst intill...

Nu är nästintill alla hästar hemma i hagarna, eller njaa... Taizon och Spot är på väg hem nu! När Frida och jag skrittade hem så gick det bra. Hästarna var lite fjantiga för några saker, men jag trodde dom skulle vara betydligt mer töntiga en var dom var. Som sagt blev det lite kris vid bron haha.
 
Det var jättemycket myggor!! Frida och jag hade varsinna grenar med löv som vi satt och "smiskade" runt så flugorna och knotten skulle försvinna..
 
Men nu står dom ute och äter en massa gräs och har det trevligt. Det var verkligen hur kul som helst att se Musse jätteglad och spänd..!♥
 
Ni kommer få en massa bilder senare, eftersom papi och mami har köpt en systemkamera åt mig, nu laddas den, men sedan kommer den andvändas flitigt. :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0