Nu är jag antagligen i Karlstad!

.. Och har vart här i två dagar nu..
-
Jag saknar nog Zello RIKTIGT mycket. Det kommer fler tidsinställda under veckan men det blir nog bara cirka ett om dan. Men ni blir ju ändå så bra updaterade av dom andra på bloggen.
-
När jag kommer hem härifrån kommer sorfhästarna samt Gus och Buzzin redan vara hemma hos Märta. Längtar faktiskt till att få lära känna alla små troll som står och betar i hagarna.. Det ända som oroar mig är att jag är alldeles för lång för Gus.. Skulle egentligen bara vilja motionera honom från marken. Tycker ju det är roligare än att rida också så för skulle det vara pricken över i:et. Kanske bara rida honom nån gång när vi ska ut på långritt med picnik och allt sånt där.. Hahah, ååh, längtar!
Bild på Gus sedan förra sommaren.. Har är ju garanterat mycket rundare och goare nu! ;)



Kommentarer
Postat av: Sara Brokmark

Du är inte för lång för Gus! Du kan ju rida shettisar , då kan du lugnt rida gus ;) Haha jag vet att Gus är väl en stor shettis? men det är såklart du kan rida han! :)

2012-06-17 @ 18:28:24
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0