Nordiskt mästerskap 2012

Fredag: Laget åkte till strömsholm, var på invigningen, packade upp och sånt där. Jag var inte med, ledsen p.g.a privata själ.

Lördag: Jag åkte med två av ledarna och Bella vid 7 till tävlingsplatsen. Fixade hår och allt man brukar göra på tävlingar. Grunden gick ganska bra, alla höll med om att det var glitit och svårt att stå. Jag tyckte inte det gick så bra för mig, fast Sofia & Sanna tyckte det var en av mina bästa rundor nånsin.

Kürem gick ASABRA, seriöst, vi satte den, verkligen. Alla stod i avgångarna, kollade upp osv. Med det tog vi ledningen yttepyttelite.

Mys på kvällen.

Söndag: Kür igen, Laholm satte küren då, vi med, gick också jättebra. Laholm vann med en 100del, om inte mindre, alltså typ inget. Surt att det var så nära vinst. Dock är Laholm jätteduktiga, alltså verkligen sjukt duktiga. Så det var kul att det var så jämt, det trodde vi inte! :)

Förlåt för rörigt inlägg haha, men är så trött just nu!





Två bilder sen några tävlingar tillbaks, bilden högst upp: Alltså, den där känslan är sjukt otrolig, hälften av mig vill av,av,av medans den andra av mig vill stå där för evigt..! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0