Nästa veckas planer..

Måndag: Jag tror jag ska försöka ta mig ut till stallet och fixa rent det sista med stallet/sadelkammaren och hagarna.

Tisdag: Gus & Buzzin kommer troligen då. Jag tror jag mest borstar och myser med dom, kanske att jag sätter på grimman och nått grimskaft och rider Gus lite, fast isåfall i närheten så Buzzin inte blir orolig osv. Det återstår att se. :) Sover nog kvar hos pappa då.

Onsdag: Rider ut med Gus, antingen med grimma eller träns, barbacka iallafall. Senare på kvällen rider vi förhoppningsvis hem ridskoleponnysarna. När dom kommer hem så kollar vi väll så dom alla funkar ihop osv, ingen ridning på Musse.

Torsdag: Rider nog ut först på Musse med Frida & Gwen, får se om grannarna vill rida med? Tror jag busar bara med Gus då, får se.

Fredag: (Midsommarafton?) Isåfall vilar nog Gus, rider Musse, kanske gör något med Buzzin, går ut och går med henne eller liknande. Sover kvar hos mina kusiner, grannarna kollar till hästarna.. Hm, kom på värsta idén, kanske Yrsa (Vildes syrra) vill rida Gus? :)

Lördag: Om Yrsa red Gus på fredagen så vilar han, Musse rids som vanligt, kanske kan rida med Isabel då? Hittar också på något med Buzzin också tror jag.

Söndag: Musse rids, kanske Gus också. Senare ska jag också till Zlatan då och prata lite med ägaren osv.



Jag brukar aldrig "lyda" såna här sheman, men hoppas jag gör det nu då haha.. Sen kommer jag också rida Zlatan några dagar i veckan, det är inte säkert vilka men då vet det.



Johanna & Zlatan.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe, det var ju den här söndagen vi sågs i stallet! ;) Ses imorgon :)

2012-06-17 @ 20:04:36
URL: http://zlatandukat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0