Musse idag!

Gud, jag har nästan redan glömt vad vi gjorde idag haha..  Men vi tog in dom, smörjde in och borstade och det valiga antar jag. Vi skulle rida och "utforska" en väg så det gjorde vi. Dock fick vi vända för det tog stopp så vi red den vanliga vägen. galopperade där vi brukar, hästarna var pigga som vanligt hehe.
 
Vi skulle raca på banvallen som vi gjorde igår, men det gick ett par längre fram så vi kunde inte.. Blev fett ledsen hehe, men det blir en annan gån antar jag? :) Vi galopperade iallafall fram till stigen där vi skulle in, Musse drog på ganska mycket, i början så blev han jättetaggad och nästa galopperade på stället haha, söten! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmie

sjukt fina bilder.. och blir såå avundsjuk när jag ser dig & Musse tillsammans! ni passar sååå bra! :D

2012-06-23 @ 21:27:33
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se
Postat av: Jennie

Håller med Emmie! <3 båda ni är så busiga ;) hahaha <333

2012-06-24 @ 10:03:55
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0