Måndag.

Imårgon så åker jag och rider Zlatan. Ägaren ska sitta med och "hjälpa" mig lite eller hur jag nu ska förklara det. Isabel ska följa med och fota oss, så vänta er en massa bilder! Jag är faktist lite smått nervös haha, varför vet jag inte, kanske för att det är än en gång så många blickar som riktas mot mig?
-
Iallafall ska jag och Isabel mötas/vara där vid kl.10. Vi tar in honom, (FOTAR MASSA TILL HEADERN OSV!!) borstar och fixar. Vet inte om vi ska börja sadla och tränsa då också, vi får se. Halv 11 kommer ägaren och så börjar jag väl rida då. När jag ridit klart så borstar vi av honom, släpper ut och så.
-
Senare efter det åker jag ut till pappa och krafsar och fixar lite, det sista tills tisdag.

Hård dag med massa jobb, med andra ord!

Bild i repris, nu blir nog Isabel arg för det är en gammal bild, tur att ni får massa nya senare då! :)

 



Kommentarer
Postat av: Johanna

ni kan börja med att borsta av (är han jättelerig om benen så kan ni spola av dom) och så får vi se hur långt ni kommer bara! :) Var inte nervös! ;) Haha!

2012-06-17 @ 21:52:16
URL: http://zlatandukat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kanske åker dit med Doris isf :) kan fotaaaa oxå :D /Alva

2012-06-17 @ 23:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0