Livet leker..

Var & red på världens snällaste påni idag! ♥
Började med att rida ut en sväng, i skritt, trav & galopp. En sträcka när vi travade så klev han på riktigt bra och det gick fort, hehe. Dem två galopperna jag tog var dem härligaste på länge! Han var så pigg och glad, och det var bara amazing.
-
När jag kommit tillbaks till stallet så red jag lite barbacka i paddocken. Det gick bra.. Eller hyfsat. Har så dålig balans, haha. Jaja, tur han är snäll iallafall. Ryktade av och släppte honom i hagen. Han är bäst!! :)
12 dagar tills vi skrittar hem hästarna också. & på tisdag får vi sommarlov, jag slutar 6:an..
Min sommar kommer bli bäst. No-one-can-controll-me. Vad gör vi? NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0