Lite snabbt om morgondagen!

Eftersom jag iallafall kommer vara borta näst intill hela dagen imårgon så sitter jag nu och försöker kläcka ut mig ett tidsinställt inlägg, vi får se hur det går..
-
 
Morgondagen för mig ser iallafall ut lite såhär tror jag..
 
Först någonstans på morgonen så messar Frida eller Madde mig, så jag antar att jag gå upp, sätter på mig stallkläderna, äter frukost och går ut och möter dom!
 
Fixar iordning ponnysarna, jag ska rida med sadel till Isabel, för idag kändes det som att jag hade NOLL koll på honom, dock tar jag av sadeln när vi ska fotograferas, oops, nu fick ni veta lite för mycket tror jag? ;)
 
När vi kommer dit så äter vi tårta, två stycken om vi har tur till och med! Frida ramlade ju av två gånger när vi red ut ensamma, om ni minns? Men vi är så snälla att hon bara behöver göra 1, och Isabel idag, haha vi är tjocka, men så är ju lagen?
 
Efter det, ja, då gör vi väl vårat hemliga projekt, och någonstans där imellan så försöker vi svara på frågestunden. :) Eller så gör vi det när vi äter tårta? :) Aja, det löser sig!
 
Vi rider/går sedan hem, fixar av dom och släpper ut i hagen. Direkt efter det så cyklar jag och Madde till Zlatan och så rider jag honom. Vet inte vad vi ska göra, men det ser jag då osv. Madde fotar!
 
När jag ridit honom såcyklar jag hem, bloggar maaaaaassor och sedan så ska jag bara ta det lugnt.
-
Med andra ord kommer det bli en låång dag, men ett som är säkert, det kommer bli sjukt kul!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

haha jag ska inte fixa tårta ALDRIG över min döda kropp ;)))

2012-06-26 @ 19:25:37
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0