Låååång dag idag!

Vid 11tiden imorse så gick jag, Frida och Madde ut och hämtade ponnysarn! Musse stod som vanligt lös, hehe.. Fixade iordning, tog lite längre tid en vanligt då Gwen och Musse var väldigt leriga, så jobbigt att ALLTID som vita ponnysarna ska bli skitiga?! -.-
 
Red iallafall till Isabel då, det var mycket längre en jag trodde, och mycket jobbigare, myggorna var på HELA tiden, usch så drygt haha!  När vi efter mycket skrittande väl kom fram så gick vi genast och fotade lite. Bilderna vart bra, men dom kunde ha blivit bättre, eftersom hästarna var ivriga för att gå vidare osv. Skrittade vidare runt en bit och hem till Isabel, jag tog av Musse tränset så han slapp beta med bettet och allt. Det var verkligen hur mysigt som helst när ponnysarna stod och betade kring oss och vi satt och åt tårta och hade det mysigt! ♥
 
Skrittade hem i regnet, Musse var taggad, men seriöst, jag njöt näst intill hela tiden av att sitta och kolla ut över hans öron och veta att det inte är en dröm, ponnyn är min hela sommaren..!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0