Junihoppet!

Framridningen: Han lyssnade jättebra, och var lugn mot hindrerna, han tvekade inte ens, riktigt skönt! Inte speciellt mycket att säga, han var jättefin, lyssnade hela tiden och hoppade bussigt.

Banan: På banan blev han lite stark, han ökade mot hindrerna, men imellanåt var han ganska lugn, men han lyssnade på min röst och så. Jag fick rida honom ända fram till hindrerna, för där tvekade han lite mer, ibland kom vi lite för nära, men det löste vi, inget stopp i grunden!

På omhoppningen blev han lite sur, för han var tvungen att hoppa igen haha! Men han märkte att jag pressade lite mer, och blev lite stissig. Det blev för snabbt på första, så jag hann inte svänga den snabbare svängen. Därefter försökte jag göra det så snävt som möjligt, och när man tar tag och bromsar Musse, mycket så typ stannar han till, för han är så lyhörd. Men det blev inga stopp, några såna där tvärnitar, men han hoppade. Inge fel! Dock kändes det bättre i grunden..

Allt det räckte iallafall till en tredjeplats, om som en del vet är jag en riktig tävlingsmänniska, så lite besviken blev jag, hehe..! För jag menar, Musse har tävlat SM i hoppning, och jag gjorde inte det bästa av hans teknik, men vi får tänka att det var andra gången jag hoppade honom osv. (:






Tre bilder som Pelin fotade vid prisutdelningen, thihi, bara skimlar som placerade sig, awsome! ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej och grattis!

Får jag använda någon av dina bilder till vår blogg?

//Jennie

2012-06-02 @ 14:10:26
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv: Tack så mycket. Tycker du och Musse var jätteduktiga!!

2012-06-02 @ 14:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0