Imorgon..

Imorgon är det skötarridning. Ska rida Dante och sådär.
Vet inte om jag kör på någon speciell outfit. Vi får se helt enkelt. Ska iallafall jobba honom mycket på volterna, lite mjuknande övningar helt enkelt. Har saknat ponnyskrutten
-
Sen efter det så drar jag till Snobben. Ska rida i paddocken, även där arbeta honom på volterna. Imorgon fokuserar jag på att jag ska hålla honom i rätt tempo, ha stöd i tyglarna, och att inte tvärvända honom runt när jag gör volter. Utan att jag ska våga ta ut volterna och ha honom innerställd. Vi får hoppas på det bästa. :)
-
Film och bilder kommer imorgon, bästaste Madde följer med som sällskap och fotograf.


Kommentarer
Postat av: Stinis

Sv: hon reds när hon var hos oss! Har för mig att hon fick spatt när hon hade flyttat. Hittade en medryttar annons på henne och där stog det att hon hade spatt.

Men hos oss blev hon riden! :)

2012-06-13 @ 10:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0