Imårgon smäller det!

Hur ser dagen ut idag? Det ända hästrelaterade för mig är nog att jag kanske så åka och kolla när Johanna ska hoppträna Zlatan. Tycker det är jättekul att se när hon rider honom, och dessutom kommer jag även säkert kunna sno lite tips hihi! ;)

Har fixat lite i stallet. Senare ikväll kommer det nog bli en massa uppdatering eftersom jag, Frida & Isabel ska sova.
-
Imårgon så ska jag vara vid Zlatan kanske kvart över 10 eller något. Tar in, börjar bosta, så ser jag hur långt jag kommer innan Johanna kommer. Rider då, jag tror inte att någon kommer och fotar, men kan höra lite med några om dom kan ställa upp hihi. Efter det drar jag till SORF, är där hela dagen tror jag, och så skrittar vi hem hästarna senare på kvällen!

Vad ska ni göra idag då? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0