Idag..

..ska jag rida två ggr. Först klockan 1 är det skötar ridning och då vet jag inte vilken häst jag ska ha, eftersom jag ska ha Gwen hela sommaren så tänker jag att nån liten tjej som vill rida Gwen kan få göra det♥
-
Sen 20 i 6 är det "min ridning" och då ska vi ha höjdhoppning för det är sista gången på terminen så det ska bli sjukt kul alltså. Jag har ju bara hoppat 70cm tro det eller ej närå men jag har faktiskt bara det och det har jag hoppat flera gånger men nu blir det väl ändring på det. Men jag vet inte vilken häst jag ska ha så det är lite läskigt haha.
-
Föresten så saknar jag Bull jätte mycket, lilla bubben! Tycker sjukt synd om en tjej som heter Nathalie som har han som skötarhäst och inte kommer se han på hela sommaren. Men han är saknad!♥
Gammal bild men Bull är så söt på den, tävlingsponni!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0