Idag i stallet!

Jag åkte till stallet så jag var där vid kl.6 då mötet för SM var. Gick runt och kollade lite, saker som måste frächas upp osv, ska bli ruskit kul att tävla, och nu så slår vi Laholm, promise!! ;)

Direkt efter det så var det möte om sommarhästar. Vi skrittar förmodligen hem dom Onsdag kväll, alltså om prick en vecka, kan inte vänta! Blev mer förväntansfull nu efter mötet, blev så glad för en del saker Kicki sa.♥

Imårgon så är det ju skötarridning. Ska nog rida Musse då, kulikul. Ska isåfall tror jag träna lite på att få han att slappna av för börja arbeta sig neråt, eller att få en lugn och lite längre galopp, han är så spänd i galoppen, kort är den också.


Har inga bilder, men kan säga att vi fick ruskit fina bilder på ett ekipage här i bloggen, som kommer andvändas till header..


Min stjärna till ponny!♥



Kommentarer
Postat av: Jennie<3

hahah, tack! <3 Kanske det?! :D NI i Bella är ju SUPER duktiga <333

2012-06-14 @ 09:47:58
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0