Hemma ifrån SORF!

Hallå vänner! Nu sitter jag & Märta och bloggar.. Käkat massa onyttigt & taggat morgondagen. 
Idag iallafall så var vi i stallet en sväng på kvällen, jag gjorde Märta och Frida sällskap när dem målade uteboxarna, haha.. 
-
Imorgon iallafall följer jag med Märta till Zlatan på morgonen, fotar dem.. Dem är så fina tillsamans! ♥
Sen kommer Johanna och sådäär, blir kuligt! När vi är klara i östersala så drar vi till SORF och taggar våra  pållar, eller dem är snart våra i 5,5 veckor. Nice!
-
Säger hejdå till Dante imorgon också, alltid lika svårt. Men jag vet att han kommer få det toppen hos hans gamla ägare Madde. Ska iallafall ge honom en och annan puss och kram innan vi skiljs åt. Borstar och myser med honom innan också såklart. Världens finaste! 
-
Saknar Snobben också, haha.. Åh! 
Haha, fett söt ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0