Hej!

Igår hade brevet om sommarhästar kommit hem i brevlådan hemma hos mig, äntligen!! Min panik över allt som framförallt ska införskaffas har minskats lite nu iallafall då jag såg att vi har ganska mycket av allt som ska finnas. Puh! Dock är det sjukt mycket som ska fixas i stallet och hagarna, goosh, kan man köpa hembiträde någonstans haha?!
-
Förövrigt då, någon gång i veckan kanske jag åker och rider Zlatan. På fredag så åker voltigelaget till Strömsholm och är där hela långa helgen och tävlar NM, ska bli super kul!




Kommentarer
Postat av: Lisa fager

svar: tack för att du såg det! alltid kul med lite bilder! :D



2012-06-05 @ 14:58:24
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0